Hemma

Är hemma från jobbet i kväll. Har ju som sagt en rejäl stukning, ett rejält hematom. Som mamma sa.. Ont som fan gör det i alla fall. Så var hos doktorn innan och fick ännu en spruta som drog ner svullnaden och värken. (Ja i turkiet har dem dunder sprutor Maria)  Men det gör fortfarande ont. Ska vila foten nu i 4 dagar. Får se vad det blir att jag får hitta på, på jobbet i morgon. Vill ju att den ska bli bra nu..

Annars är allt bra här i Turkiet. Vill tillbaka till mitt kära hotell som jag sagt. Men det kommer bara rusa så är jag tillbaka. Är glad över att massa folk jag känner nu kommer ner till Alanya. Vem behöver inte sina vänner här nere.. Dem jag vet är ju först Jens han kommer till Pegasos Planet 11 Juli, Natta och Jonna kommer i Augusti någon gång, Maria och Hamza funderar på att komma, Syster och Chrille och deras vänner kommer i Augusti och sen kommer mamma och pappa i slutet av augusti. Hoppas på att fler kommer :) Saknar er där hemma så sjukt mycket.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Klart vi kan köra på en helig mcdonalds-runda!! och vi ska ses och vi ska prata!

Saknar dig med, massor!

Puss

2010-06-20 @ 19:57:25
URL: http://melvan.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0