Halsfluss

I går kom Mustafa hem lite tidigare så vi åkte till restaurangen där hans bror jobbade så fick lite mer tid tillsammans. Har haft 2 underbara dagar med han. Något vi verkligen behövde.
Att det var värmt i natt. Hur ska jag klara av det i jul/aug?

I dag har jag varit på sjukhuset. Har haft jätte ont i halsen när jag sväljer och äter och till och med när jag pratar. Så jag åkte till sjukhuset till slut och ja självklart hade jag halsfluss. Har början till öroninflamation också.. JIPPI! Så nu går jag på min tredje antibiotika kur här nere....

Fick nyss reda på att Natta och Jonna kommer i början av augusti! Ni anar inte min lycka. Plus att Jens kommer den 11 Juli. Kommer få träffa hela min familj från förra året! Saknar er så sjukt mycket!

I dag har det varit ännu varmare. Vinden är till och med sjukt varm. Och detta häände bara på en natt. Men man får väl inte klaga! Inte alla som har sol och värmt ;)

Nu är det dags för att dansa lite mini disco!


Team 2009 ♥♥


Kommentarer
Postat av: Esther

Ååå vad jag saknar värmen, när jag läser detta :D Sommaren har inte riktigt kommit till Sverige än tycker jag. Har bara 18grader

2010-06-17 @ 19:41:15
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com
Postat av: maria

Ja de där me antibiotika var och varannan vecka är nog det jag saknar MINST. Krya på dig och håll ut där nere i värmen. Du vet, det säger bara pang så är säsongen över och du är påväg till svea :p Får se om vi tar oss en tur till turkiet senare i sommar eller kanske runt bayram!! :) Ta hand om dig vännen, inge mer sjuka nuu !! Geçmiş olsun , öptüm seni canim benim

2010-06-18 @ 11:12:08
URL: http://marusschka.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0