Team day - rafting

Nu är alla och kolla på Troy. En dans uppvisning. Den är sjukt cool faktiskt. Men var på den förra året. Och tror inte den är så bra så att man vill se den 2 gånger så jag stannade hemma i alla fall.


I morgon är det äntligen team day. Något vi alla behöver tror jag. Men jag kan inte vara med. Varför? Jo för att det blev ju självklart rafting. Och för det första så gjorde vi ju det på våran team day förra året så känns lite tråkigt att det var samma i år. Men det är inte därför. För hade jag varit frisk så hade jag självklart åkt med. För det är ju som sagt en team day. Och självklart vill jag umgås med mitt team. Det känns verkligen SKIT! Men jag kan inte. Mamma sa det till mig också att det är inget bra att åka på rafting om man har så mycket problem med halsen som jag har. Det är som att vilja vara sjuk hela säsongen. Så nä jag får väl bli hemma i stället då. JÄTTE KUL VERKLIGEN!
Men det är bara att gilla läget!!!
Förra året på raftingen

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0