Svettigt

Nu är vi verkligen inne i högsommaren. Då jag bara sitter ner vid min dator och svetten bara rinner ner...
Får nog bli min andra dusch snart.. Men bara att vänja sig vid detta underbara svett.

Har pratat med några från teamet och dem hade haft en kanon bra dag. Ja det var väl tur det :) Men vi hade sjukt kul förra året så kunde förstå att dem hade kul :)

Vet inte alls vad jag ska göra i kväll. Känner för att festa lite. Känner mig väldigt rastlös. Men som sagt äter ju antibiotika plus att jag känner mig väldigt hängig i dag. Men vi får se hur kvällen slutar.. Det vet man aldrig!

Pratar med Nattis på msn och jag ber till gudarna att hon och Jonna kommer i augusti. Det kommer ÄGA! Jens skulle ju kommit nu på lördag men han kommer inte.. Så himla surt.. Men han sa att han skulle försöka komma snart så det får vi hoppas på.

Men nu är det typ halva tiden kvar här nere. Så nu ska jag bara njuta av den sista tiden. Har fått några sms i dag då folk är oroliga för mig där hemma. Tack min älskade vänner. Det är ingen fara för mig. Är bara nere i den berömda svackan då man längtar hem. Fast jag har planer på att komma hem. Men vi får se när det blir..

Måste bara säga att jag har världens underbaraste pojkvän finns ingen bättre än han som tar hand om mig. Bjöd på lunch innan i dag och kramade om mig extra mycket. ÅÅ vad jag älskar han. Och saknar han redan. Fast han bara ha jobbat i 2 timmar. Han är den bästa som finns..

Nä nu ska det bli positiva tankar. Mitt liv är ju trotts allt helt underbart.. Jag lever och bor vid medelhavet i ett fantastiskt land med underbara människor. Otrolig arbetsplats med ett sjukt bra jobb. Så varför klaga???

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0