Pirat kryssning

Har haft en mycket trevlig dag.. Hade pirat kryssningen i dag. Och det var mycket trevlig. Härliga barn och härlig pirater och guider. En mycket lyckad utflykt. Lägger ut bilder senare. Sen har jag varit på manikyr och predikyr hos tina. Jätte skönt att fått sina fötter och händer fixade. För bara 200 kr. Kunde ju inte bli bättre. Och så fick jag träffa Tina innan hon åker till Sverige på semester i 2 veckor.
När jag kom hem ville jag bara blunda när jag var i köket då det är en del disk som inte diskat och en massa tvätt. Är det bara jag som kan sådant i den här lägenheten eller???

Satt och tänkte på Maria och fick helt plötsligt ett sms från henne. Ibland så känner hon nog allt av när jag saknar henne som mest. Det är så skönt att bara få ett litet sms.

I går träffade jag Åsa och hennes man en sväng. Det var riktigt trevligt. Och jag saknar Malin ännu mer. Och tack Malin för att du tänkte på mig och skickade med en present. Det betyder massor.

Har haft en massa tankar nu i kväll. Och jag ska ta och gå igenom dem med Mustafa nu när han kommer hem. Vi får se hur allt slutar. Det är ett ganska viktigt beslut jag ska ta just nu. Ska jag eller ska jag inte. Vad ska jag göra om jag gör det? Vill han som jag eller blir han kvar. Är det november jag kommer hem eller tidigare?? Ja det är ett beslut jag ska prata med Mustafa i kväll av olika själ. Mer säger jag inte just nu.

Såg att mina älskade vänner hade haft frukost på stranden i Jönköping i dag. ÅÅ så mysigt. Jag skulle vilja vara med där. Men snart är jag där också med er. Saknar er så sjukt mycket..

Och min kära husvagns familj kan ni inte komma och hälsa på mig? Jag saknar er som bara den. Inget är som det ska vara utan er här nere.. ÄLSKAR ER!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0