Ont i ryggen

Hade en underbar day off. PÅ tisdagen var jag Lotta och Johana och fixade våra ögonbryn och ögon fransar. Sen var vi och åt på Mango. Hur god mat som helst där.. Efter det kom Mustafa och vi gick hem och mös och sedan sov.
På onsdagen skulle jag Johana och Lotta på Lazy boat. En mycket trevlig tur hade vi. Med massa bad och sol.
Efter det så var jag med Mustafa en stund hemma sen gick vi till Pause för att fira Camilla som fyllde år i går. En lugn och skön dag..


I dag fyller min älskade syster år. Grattis till dig syster yster. Hoppas du får en bra dag. Ska fira dig rejält när du kommer ner hit.

I dag är man tillbaka på jobbet. Och jag har gjort något jag har tänkt på sen i måndags och det kändes skönt. Nu vet vi det båda 2.. Var i poolen innan och hade ett av barnen på min rygg och nu har jag så himla ont i min rygg så jag tror jag dör.. Hoppas det går över.. Kanske ska ta alvedon eller något..

Ha en bra dag allihop!!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0