Mysig dag

Har varit en riktigt mysig dag i dag. Tillbringade den på Havanna beach klubb med halva teamet. Och efter en stund kom halva team world. Det är steka som gäller nu. Men känner att jag inte får så mycket färg. Och ändå är jag inte brun. Men ska försöka lite till.

Sen hade jag lite mys tid med älsklingen. Innan han gick tillbaka till jobbet.

Så var det skype dags med hela familjen som befinner sig i Halmstad. Tänk va pengar vi har tjänat ihop genom att använda skype.
Sen blev det en sväng till donken med mikkis. Hade en del att prata om.. Lika trevligt som alltid.
Nu ska jag försöka sova. En ny arbetsvecka börjar i morgon. Och älsklingen kommer snart hem :)

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0