Varför!?

B om 30 dagar med bloggen: Min favoritplats:
Varför flyttade du tillbaka till Sverige då, om din favoritplats är Alanya? Du vantrivdes ju där...
IP: 84.48.55.157




Fick en sådan här kommentar innan. Jag förstår fortfarande inte varför folk skriver anonymt så där kaxigt. Om man inte kan stå för vad man tycker och säger ska man inte yttra sig. Men ja jag tänkte i alla fall en gång för alla berätta allt. En sista gång. Jag jobbade som aktivitetsguide för Nazar säsongen 2009. Jag hade verkligen världens bästa team. Vi var som en stor familj. Vi hade varandra. När något hände stöttade vi varandra. Jag älskar dom av hela mitt hjärta. Jag hade världens bästa sommar. Jag sökte igen för säsongen 2010 och jobbade som teamleader/aktivitetsguide. Hela säsongen började verkligen skit. Vi hade 2 i vårt team som vägrade att vara i vårt team egentligen. Dom kände att det var ingen dom trivdes med. Så precis när vi fått reda på teamen så började det dåligt. Det andra teamet sa även att dom var DREAM TEAM något så var sjukt dåligt av dem när det började som det började. Sen när vi kom till Incekum där vi skulle bo så har vi ju inte det finaste stället och då var det 3 stycken som vägrade att bo där. Visst det är inte det trevligaste stället. Men så skabbigt är det inte. Så våran första middag på Isa´s var ju inte den bästa första middagen jag vart på precis. Och det var ju inte bättre när en i teamet åkte in till Alanya och umgicks med en kompis i stället för sitt team. Ja det var en hemsk början. Under hela säsongen hände det små saker hela tiden. Och jag tänkte bara på förra året. Dumt av mig kanske. Men det var verkligen som natt och dag.
Det var ju inte bättre av allt som hände mig där nere. Sjuk hela tiden, andra saker hände och farmor blev sjuk.
Jag hade ofta mag katarr något som företaget inte tog hänsyn till.
När jag väl trodde dom gjorde det så var det helt fel. Bara en ursäkt!
Det hela var ju inte bättre när en person var falsk, egoistisk och allt där till. Hon gjorde det mesta surt för mig.
Det var en hemsk säsong. Dock int e alltid det vill jag inte påstå. Ibland hade jag trevligt. Vissa har mailat mig nu efter och undrat vad som har hänt och frågat om jag är arg på dom. Ni vet nu vad som hände då jag har berättat för er.
Jag vill inte att ni ska tro att jag vantrivdes hela tiden.
Jag vantrivdes inte i Alanya inte för fem öre. Jag vantrivdes i positionen du satte mig i. Hur du betedde dig mot mig. Hur företaget hat bettet sig. Har haft några som har skrivit till mig och frågat om företaget då dom har sökt till dom. Jag har vart ärlig.
Så nä jag vantrivdes i inte i Alanya mina 2 sista veckor efter att JAG SA UPP MIG! Så hade jag min bästa tid på hela sommaren. Självklart också när min syster och mamma och pappa var där. Men så bra jag mådde när jag gick från Pegasos Planet för sista gången.
Efter det så hände det även saker för min vän som hade sagt upp sig. Dom hotade henne och så vidare.
Jag och S var på ett hotell en natt och sedan skrev vi vad vi tyckte om det som sedan skulle komma på internet och i katalogen. Hennes ord kom på internet med hennes namn. När jag får hem katalogen så var det helt plötsligt en annan som hade sagt dessa ord och hennes namn var borta på hemsidan också.
Så vad menar du med att jag vantrivdes i Alanya?

Kommentarer
Postat av: B

Inte meningen att vara kaxig, helt ärligt. Bara undrade om det fanns nån anledning eftersom du inte bodde där längre och du verkade tycka att det var kass mot slutet ;)

2010-12-19 @ 23:04:10

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0