Underbar Jul

Hoppas ni alla har haft en lika bra och underbar jul som jag hade i går.
Började med att hämta upp mormor. Sedan hem till mamma och pappa där bror och farmor också var och åt en underbar jul middag. Och lika mätt som vanligt blev man. Blev helt slut och satte mig gott i soffan och kollade på kalle anka.


Vid 5 kom syster och christofer, kusinerna, morbror theo dudde och lilla Lii och wille. Så vi var ganska många. Men det är så julen ska vara. Och självaste jultomten kom också.
Fika och jul gröt hann vid med att äta också.

Fick massa fina saker.
En fin kandelab med fina ljus.
Leggins
Klocka och halsband
örnhänge
presentkort så jag kan klippa mig ÄNTLIGEN hur bra som helst
en fin handduk med recept på.
julkakor kokbok
påslakan sett till både mig och M jätte fina satin lakan.

Mustafa fick
en jätte fin morgonrock som han har pratat om
en tekokare som mamma hittade på ullared som passade perfekt till turkiskt te som vi har druckit nu. MUMMS
klocka som han fick av mig :)
träningsväska
Jag har säkert glömt något men jag blev kanon glad för allt. Perfekta julklappar.
Tack för en underbar jul

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0