Svar på

Katarina  om Mår lite smått illa:

Du har inte blivit smittad av Syster Yster????

 

Svar: Nej det har hon nog inte ;)


Sandra  om 30 dagar med bloggen: Min första kyss:

Hej Zandra..

Jag ville bara titta in och skriva att jag följer din blogg och jag tycker att den är väldigt rolig och spännande. Jag heter också Sandra och är från Habo. Jag har för mig att du också är det från början för jag känner igen dig lite. Jag vet inte om du känner igen mig..

Hoppas inte du har något emot att jag läser din blogg=)

Kram Sandra

Svar: Vad kul att du tycker om min blogg! Ja jag både i habo i 15 år.

Vet inte riktigt! Vad heter du i efternamn?

Kram


 

Anna  om Competens:

Hej

Vad är det för skola han går på som försäkringskassan ger stöd för? Min dotters pojkvän har kommit till Sverige för 2 veckor sedn och vi behöver lite tips på hur han kan få en liten slant och få hjälp med jobbsökande. De har skrivit in honom på ams me de sa att de inte kunde hjälpa till med något. Tacksam för tips!!!

Svar:
Hej! Allt tar tid innan man kommer in i allt. Och det är inte direkt någon som hjälper till utan man måste ta reda på allt själv. I en kategori Mustafa blir Svenne kan ni hitta lite tips hur vi har gjort.
Den skolan han läser nu heter competens hemsidan är http://www.competens.se/
Har han redan fått sina sista 4 siffror i personnumret?
Har han skrivit in sig i någon SFI?
Ger gärna tips. Så fråga på.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0