År 2010

Började skriva för några dagar sedan. Om mitt år 2010! Har bara hunnit till April och har ingen lust att fortsätta. Jag har i alla fall sparat det så kanske jag uppdaterar den senare.
Mycket är nog pga av minn blogg torka. Ingen lust att blogga alls.
Men om man ska sammanfatta året 2010!
Träffade underbara nya nära vänner. Mina Alanya brudar ni kommer alltid finnas i mitt hjärta. Jag är så glad att jag har träffat er. Ni hör alltid av er om det är något.
Ni är underbara och jag älskar er av hela mitt hjärta.
Säsongen 2010 blev lite som den blev. Ångrar inte att jag gjorde den. Men önskade att den kunde vara annorlunda. V
Vissa saker som hände i Juni/Juli är inget jag ångrar även om jag borde ha gjort det. Men ne jag är lycklig att det hända. Men inget jag tänker berätta. Men du finns alltid i mitt hjärta Y!
Sommaren i turkiet var underbar med älsklingen och familjen som ner och hälsade på.
Sen kom jag hem till Sverige igen och mötte mina älskade söta vänner igen.
Älsklingen fick uppehållstillstånd och flyttade till Sverige och har nu bott här i 2,5 månad och kan ganska så bra svenska. Fick jobb på min favorit butik.
Jag kan inget annat än säga att det har varit ett kanon år!

Kommentarer
Postat av: maria gustafsson

Hejsan!



Jag såg att du jobbat på nazar. Skulle du kunna ge mig lite mer information om jobbet?

Jag sitter här och ska på intervju nu på söndag och är lite nervös:).



Så jag skulle verkligen uppskatta om du kunde lugna mig lite genom att svara på några av mina frågor?



Vid intervjun ska man ju presenterna tex. piratklubben i 3-5 min. Ska man presentera det som att man skulle presentera det för vuxna eller hur funkar det?



Sen vill jag veta lite om levnadsstandarden också. Räcker lönen att leva för? Mat boende?

Och vad skulle hända om man bryter kontraktet innan man ska åka hem?



Mvh Maria

2011-01-04 @ 14:49:34

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0