År 2010

Så har ett helt år gått.
Vad har hänt? Oj en massa. Om jag ska säga ett ord om detta år är det nog UNDERBART!
Ska skriva lite månad för månad vad som har skett.


Börjar självklart med
Januari:
Det var mycket jobb i Januari. Passade på att jobba en hel del. Men då jag inte jobbade skulle man ju aktivera älsklingen som var på Turist visum i Sverige. Så vi gjorde små utflykter.
Mustafa fick se sin första Hv 71 match i kinnarps arena något han älskade. Jag var med i Tv i familjen annorlunda. Vi var även på filmen Avatar.
Självklart firade vi Mustafas födelsedag. Som han älskade!
Det var mycket funderingar om hur jag skulle göra med lägenheten säga upp den eller skulle jag lyckas hyra ut den?
Det var också en massa prat om när jag skulle åka hur jag skulle åka ner till turkiet direkt flyg eller inte. Och också hur vi skulle bo där nere.
Lins lus som jag är så var det mycket prat om
när jag skulle vara med i programmet Familjen Annorlunda!
Här med 2 av alla barnen!

Februari:
I februari var det en massa jobb också. Men tänkte på alla dessa pengar jag skulle få sen.
Februari var även månaden Mustafa skulle tillbaka till Turkiet. Jag han och Mamma åkte till Gbg och var där hans sista dagar i Sverige hos mammas kompis.
En mycket trevlig sista helg tillsammans.
Jag hittade en billig direkt flyg till Antalya som jag köpte och det var samma dag som Maria skulle åka.
Mustafa hittade en lägenhet i Alanya som va helt perfekt.
Men den bästa händelsen var när halva Pegasos Planet teamet var hemma hos mig
Mina underbara söta tjejer!

Mars:
Första tiden av Mars var det självklart mycket jobb på Telia. Jobbade in i det sista. Samtidigt som jag fixade min flytt.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0