Äntligen

Jag har ingen jul känsla över huvudtaget. Det har känt så konstigt att säga god jul till folk på jobbet. Tror det beror mycket på att jag har jobbat sjukt mycket nu dom sista dagarna och att vi inte har något julpynt i farmors lägenhet. Men i går var det lille jul hos mamma och pappa. Så lite jul känsla fick jag väl. Åt lite jul mat och spelade julklapps spelet. Då jag vann dagen lunch påse som jag ville ha. M vann ljus en guldfisk och en tomtebadmössa. Så söt han var i den.
En mycket trevlig kväll. Men en tidig. Var så sjukt trött. Så gick hem tidigt och somnade på en gång.
Om en stund ska vi hämta mormor och gå till mamma.
Ha en bra jul allesammans!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0