30 dagar med bloggen:Mina syskon

I dag ska jag berätta om mina syskon:




Min syster Therese hon är 23 år gammal och börjar bli tjock.
Men man får säga så om henne för hon är gravid. Jag ska bli moster i Maj <3
Sen vi var små har vi bråkat bilvit sams bråkat blivit sams och så är det fortfarande.
Men efter alla bråk blir vi goda vänner igen.
Hon är nog den ända som verkligen vet ALLT om mig. Jag berättar allt för henne.
För jag vet att hon kommer alltid att älska mig ändå. Hon kommer alltid vara vid min sida.
Precis som jag är vid hennes sida.
Efter allt hon har varit med om är hon värd allt detta och jag vet att allt kommer bli så mycket bättre.
Hon har gott hjärta denna tjej! Och jag älskar henne!



Min bror Marcus han är 20 år. En lång skit unge som alltid kommer vara den lilla även om han är längre än mig.
Men han är ju min lillebror.
Jag beundrar han hur mycket som helst. Han har varit med om så mycket men ändå har han humöret på topp. Och det beundrar jag han för. Han kämpar varje dag!
Han fick en hjärntumör när han var 6 år men det har han inte sett som ett hinder.
Han är världens bästa bror och finns alltid där.
Han har verkligen ett gott hjärta han också. Och jag älskar han hur mycket som helst!


Kommentarer
Postat av: Viola

Oj, vilken fin blogg du har! Skulle vara roligt om vi kunde följa varandras bloggar via bloglovin ? :)

2010-12-02 @ 19:51:27
URL: http://violasplace.blogg.se/
Postat av: Therese

Älskar dig med <3

2010-12-02 @ 20:29:44
Postat av: Sandra

jo 12 kanske var lagomt:) Men jag är tyvärr en sådan person som aldrig får något gjort om jag vet att jag ska jobba, då sitter jag bara på baken och väntar på att klockan ska bli 13, 14 eller 17 eller när jag nu börjar. egentligen borde man ta vara på hela dagen:). Vad lika du och dina syskon är. Det är något speciellt med syskonkärlek.

2010-12-03 @ 09:40:46
URL: http://saaka.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0