30 dagar med bloggen: Ett sista ögonblick

I dag ska jag skriva om Ett sista ögonblick

Tyckte listan var rolig i början. Men nu sög den verkligen.
Ska skriva om ett sista ögonblick.
Måste nog säga ett ögonblick jag verkligen kommer ihåg är när jag Mikaela och Anna går till hamamet där Tina jobbar för första gången. Vi tre hade ju redan träffats och det var första gången vi skulle träffa Tina Vi var alla lite nervösa. Visste väl inte riktigt vad vi skulle prata om. Eftersom vi redan hade pratat om det mesta dagen innan. Och kände väl ska vi prata om samma sak.
Men det hade vi verkligen inte behövt oroa oss för. För från första stund gick Tinas mun i ett.
Är man med Tina blir det aldrig en tyst minut. Men det älskar jag henne för!
Underbara Tina!

Kommentarer
Postat av: Tina

Mundiarre ar faktisk en allvarlig sjukdom! ;) Haha oh, jag alskar det dar kortet! Saknar dig min van.. Hoppas du far ett fint avslut pa detta ar! Kramar fran Vietnam

2010-12-29 @ 13:37:42
URL: http://www.tinasmelodi.blogspot.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0