Vilken känsla!

Ni anar inte vilken känsla det var att se mamma och pappa vinka som dårar i bussen när dem såg mig.. Å vad skönt det var att få krama min älskade mamma och pappa igen.
Och vad grejor dem hade med sig till mig.. Kan nog äta fram tills jag åker tror jag!
Var där en stund i går. I dag blir det nog inte att jag träffar dem. Jag hoppas jag kan träffa dem en stund i morgon. Och jag hoppas dem kan komma till hotellet på lördag. Ska försöka fixa det.


Usch det är inget roligt att höra hur farmor mår där hemma. Det är inget roligt att veta att man kanske aldrig kommer att se henne. Jag mår jätte dåligt av det. Och om det nu blir så att hon går bort när jag är här kommer jag hata mig själv. Jag kommer inte kunna vara mig själv.. Hur ska jag göra.

Men nu ska jag njuta av att mamma och pappa är här :)

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0