Sverige

ÅÅ vad jag saknar Sverige. Samantha darling ska hem till Sverige på semester i natt. Är så avundsjuk på henne. Vill också kunna åka hem till Sverige i några dagar. Men har ingen sammansatt holiday så det går inte. ÅÅ vad jag hade behövt komma till Sverige.

Vad skulle jag göra i Sverige?
Ge farmor en stor kram på tisdag då hon ska till doktorn
Äta mamma underbar mat.
Pussa massa på bambam. Skulle inte släppa han ur min famn.
Umgås en massa med min familj
Träffa min älskade mormor
Mys kväll med alla min saknade vänner.
En ute kväll på en uteservering
En fika på en uteservering med Mea
Dricka en riktig latté
Äta en äkta Jönköpings pizza
Äta på max
Shoppa utan att behöva springa ur butiken.
Dansa i regnet.
FRYSA

Tro ni jag skulle hinna göra allt detta i Sverige på några dagar?
ÅÅ Skulle betala mycket för detta.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0