Kvällen blev inte som jag hade tänkt mig

I går var det pirate cruise. En mycket trevlig tur i går. Var inte alls många pax men det var många söta barn och många härliga föräldrar som gärna var med och lekte med sina barn och oss. Så det var en bra tur!

När jag kom hem så tänkte jag att jag skulle till frisören och fixa min älskade ut växt igen. Så gick till Mustafa och hämtade lite pengar :) Bra att ha en man som hjälper mig ibland ;) Så gick jag till frisören. Och blev lika nöjd som alla andra gånger jag varit där.

Efter det så ville Mustafa att jag skulle komma till hans hotell för dem hade turkisk afton. Han har aldrig frågat mig innan. Så jag blev lite glad innerst inne att han frågade mig. Och det var jätte trevligt att vara där en kväll och se hur duktig han är. Hur bra han är med människor och service. Träffade några norrmän också som jag umgicks med under kvällen. Och älsklingen lyckade få mig lite full. Med alla gratis drinkar. Och jag som aldrig skulle dricka mer alkohol. Typiskt! Men jag säger samma sak i dag! Jag mår inte dåligt i dag men jag mår inte bäst heller. Jag vill inte dricka mer alkohol. Sen åkte vi en sväng till hans kompis och hans svenska flickvän. Och hjälpte dem med frågor om uppehållstillstånd. Dem ska börja söka nu med.

Hade inte alls tänkt att min kväll skulle se ut så där. Hade tänkt fixa mitt hår sen hem och mysa med en film. Men kvällen blev mycket lyckad.. Och jag vet ännu mer hur mycket jag älskar min pojkvän och hur stolt jag är över han :)

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0