Jag ska aldrig

Varför säger man varje gång eller ofta jag ska aldrig mer dricka alkohol. Men så har man glömt bort det till nästa gång! Och så säger man det igen?
Var ute och åt med Tina i går. Sen blev det några drinkar. Men inte farligt många. Men mår ändå dåligt i dag. Tror det beror på allt som sker också just nu. Det är nog magen som talar om att lugna ner mig och ät ordentligt. Men det är inte så lätt att äta när det är så varmt.


Men ännu en gång ligger jag i sängen och tänker att nä jag ska inte dricka alkohol igen. Men det vet jag att jag kommer. Men jag ska banne mig börja att bara nöja mig med en eller 2 drinkar. Det behövs inte mer. Jag kan ha roligt utan att vara stup full. Så det ska bli mitt nya liv. Ska i alla fall försöka!

Skulle till stranden i dag och bättra på brännan nu innan mamma och pappa kommer. Men blir nog en dag i sängen tror jag. Får ta det nästa vecka. För ja nu är det bara 1 vecka kvar. Om en vecka ligger jag på stranden och önskar tiden går snabbare. Jag längtar som en tok. Och saknaden blir bara större och större. Jag är en mammigris och kommer alltid att vara. Kommer gråta som ett barn när hon kommer...

Snart kommer älsklingen hem och kram om mig.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0