Hemma

Efter lunchen var jag hos doktorn. Och som vanligt var det en infektion som dem alltid säger. Så fick jag antibiotika igen. Är det alltid en infektion man har när man mår dåligt eller?
I alla fall hade feber 37,8 inte så mycket men kände mig inte alls bra. Så halv 5 åkte jag hem. Åkte hem till Alanya för jag vill inte smitta ner Victoria plus att Mustafa rå om mig här hemma. Han var och köpte massa mediciner och mat och så köpte han 6 filmer så nu har jag något att göra. Plus att han sa att jag fick ringa om det var något mer nu när han åkte till jobbet. Han är för söt.


Men jag hoppas att alla dessa mediciner hjälper och att jag snart är tillbaka på jobbet. För även om jag pinar igenom jobbet så går tiden så mycket sakta här hemma och det är långtråkigt. Plus att det inte är kul att vara sjuk. Men tror inte det är så bra att jobba i feber.. Hoppas det bara det var en en dags feber jag har..

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vi har varit tillsammans sedan 2007, så det har blivit några resor. Var här nästan hela 2008 tills han for in i militären, kom tillbaka när han var klar december 2009. I mars i år så for vi till Sverige 2 månader tillsammans, och vi sökte uppehållstillstånd i juni :) Har du varit här mycket? Har han varit i Sverige?

Mustafa jobbar på 3 olika hotell där han raggar gäster till Robin Hood, sedan säljer han beachparty. Vad jobbar din med?

2010-08-12 @ 17:42:14
URL: http://kristinagustafsson.bloggplatsen.se
Postat av: Esther

Usch vad tråkigt för dig. Hoppas du snart blir frisk igen. Har inte vart en sån rolig säsong för dig i år då. Du har ju vart sjuk mycket denna säsong.



Krya på dig Zandra.

2010-08-12 @ 22:27:56
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0