Trött

Jag är bara så där jobbigt trött nu hela tiden. Tror att det är för att jag inte gör något speciellt på dagarna.
I dag var jag, Anna och Mikalea på Alanyum (köpcentrum) Drack LATTE inte som svensk kaffe men helt ok. Sen köpte jag så jag kan göra mer pannkakor.
Och det viktigaste av allt så köpte vi öl.. Så snart kommer brudarna och kanske Tina också så ska vi dricka lite Efes och spela kort och pratat om allt :) Ska bli himmlans trevligt faktiskt.
Gjorde pannkakor till mig och Abdullah. Så himla rolig för vi säger inte allt för mycket till varandra då jag inte är bäst på turkiska och han är inte bäst på engelska. Men några ord och meningar så funkar det.

Fortfarande så är det inget nytt med vulkanen. Förutom att man märker här i Alanya att det är mindre turister då. Dem flesta bolagen har kört sina gäster till större hotell. Är fortfarande sjukt nervös över vad som kommer att hända.

Pratade med mormor på skype innan också... :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo vi har haft det lite kyligt men de tre senaste dagarna har det blivit varmare, kanske beror på vulkanen..haha, vi skyller allt på den! Hur är allt annars i Alanya? kram

2010-04-18 @ 18:54:13
Postat av: Esther

Kan förstå det... Vi har inte ens bokat våran resa än.

2010-04-18 @ 21:49:50
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0