Svar på frågor

Ella:
Att vara tillsammans med en Turk är inte alltid som att vara tillsammans med en svensk. Men jag tycker att det är åt det bättre hållet. Visst finns det turkiska män som vill kontrollera och är jätte svartsjuka. Men det gäller inte alla. Och om en kille är lite smått svart sjuk betyder det ju bara att han verkligen älskar. Det finns ju skillnad på svart sjuka och svart sjuka. Jag tycker inte min pojkvän kontrollera mig, han ringer och frågar vad jag gör och så kanske en gång om dagen när han jobbar. Men det gör han mest för att han bryr sig. Så det tycker jag bara är gulligt. Jag skulle inte kunna tänka mig att vara tillsammans med en svensk kille alls nu. Min pojkvän får mig att må bra, älskad jag blir behandlad som en prinsessa av honom. Men visst har vi våra jobbiga stunder också. Men det har ju alla par. Hoppas du fick svar på din fråga :) Annars fråga bara mer.

Paula:
Tydligen så har dem inte kvar dem korten på Metro. Vi har det kanon här i solen. Längtar massor till du och Dinarte kommer så jag får pussa på han :) Kram

Martina:
Ja det stämmer jag jobba för Nazar. Hade ni tänkt att ta sista minuten då??? Alltså det hotellet är helt ok för det priset. Ligger perfekt och nära till allt. Nära till stranden och när till hamnen :) Hoppas ni får en bra semester :)

Kommentarer
Postat av: martina

tack =) ni har erbjudande på just det hotellet. vet inte om vi vågar chansa på en sista minuten, vi vill bara till alanya nämligen

2010-04-09 @ 20:22:55

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0