Slut på semestern

I morse ringde ju Elina och frågade om jag kunde börja jobba i morgon. Så i dag har jag njutit av min sista dag i friheten på 6 månader. Ne vi får väl hoppas på lite day off och semester i sommar också. Men vi gick i alla fall till stranden jag och blogg brudarna och fixade den sista brännan. Mycket trevligt som vanligt. Sen var vi upp på hamamet som Tina jobbar på och fick en massage. Herregud vilken massage jag fick.. Hel underbart en av dem bästa jag haft. Så där kommer jag besöka några gånger i sommar. Och kommer absolut ta dit vänner och familj :)


Sen blev det stor städning. Jag och Mustafa städade hela lägenheten. Lånade en dammsugare och verkligen städade grundligt. Vet aldrig när jag kommer orka städa igen. Nu är det så rent så jag skulle kunna äta från golvet ;)
Sen skulle jag hoppa in i duschen. Men ja jag är i älskade Turkiet så då funkar inte vattnet just nu. Så det vara bara att ge upp den tanken. Mindre roligt.

Lagt ut några bilder på bloggen nu. Blir inte att jag tar så mycket kort men jag försöker :)

I morgon ska jag ut ill Incekum och fixa till i våra lojman :) Ska bli roligt att komma dit och se hur det ser ut. Hoppas på en trip in till Pegasos planet också :)

Nä nu ska jag njuta av mina sista timmar som ledig :)
Kommer känns så konstigt utan er på PLANET!
TEAM 2009 ♥

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0