Påsken snart slut

Ja så var det påskdagen och bara en dag kvar av påsken. Hoppas ni alla har haft en kanon bra påsk. Själv har man ju inte märkt av den så mycket. Förutom allas status på Facebook och deras bloggar.
I går så åkte jag och Mustafa upp till bergen och kollade på utsikten av den underbara stan Alanya! Sen åkte vi till Pause ett café i Alanya som är verkligen hur mysigt som helst. Älskar att sitta där. Sen åkte vi hem lagade lite mat. Pratade med alla där hemma på Skype och sen kollade vi på film. Sen var älsklingen tvungen att sova för i dag började han tidigt. Ojoj va trött han var  morse när han var tvungen att gå upp så tidigt.

Själv låg jag kvar i sängen och somnade om. Vaknade igen kl 12. Så hade en behövlig sov morgon. Nu känner jag mig så himla pigg. Så skönt!! Åt en underbar frukost med jordgubbar ute i solen på balkongen. Nu har jag gjort alla mina ärenden på internet och jag funderar på att ta mig en tur till beachen och njuta av det underbara vädret vi har här i Alanya i dag!

önskar Maria å Mea en underbar mysig fika i solen. Och skulle betala hur mycket som helst för att få flyga hem över dagen för att vara med.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0