Middag

I går var en mycket bra dag. Vi gjorde en massa mysiga saker jag och älsklingen. Vi har ju nu en vespa som tar oss runt i Alanya. Så skönt. Mustafa fick ett annat jobb i går som är så mycket bättre. Så i morgon börjar han på sitt jobb där han troligtvis ska vara hela sommaren nu. Känns som ett mycket bra ställe.
För att fira allt som mysigt som var i går så åt vi middag på Sun Park Marine. Där dem har hur god sushi som helst. Och det var år och dagar sen jag åt sushi. Så det var kanon gott. Hade en mycket trevlig kväll där i går. Sun Park Marine ger mig bra minnen. Och jag njuter av varje sekund jag är där. Mustafa smakade på shusi han också.

Sen åkte vi hem och kollade på film. Blind Side jätte bra film tycker jag allt.
Döner Kebab till lunch
De coola bröderna Subasi!
Så här äter Mustafa sin sushi

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0