Mega trött

I dag hänger inte ögonen och huvudet med alls. Jag hade ingen bra kväll i går och absolut ingen bra natt. Kunde inte sova ett skit. Vakande av det minsta lilla.
Ja magen började krångla i går och dem flesta vet hur jag mår när min mage inte mår som den ska. Och sen var det kört hela natten.
I dag är jag trött och har jätte ont i magen och vill bara hem till Sverige. En sådan dag är det i dag. När man vill ha mammas mat ligga i mammas säng och tycka synd om sig själv.

Det är lite små moln på himmeln i dag så jag sitter inne med ett gott samvete. Som sagt inget Side i kväll. Så vi får väl se. Blir nog bara sängen typ hela dagen. Förhoppningsvis kommer Mustafa hem ganska tidigt.

Tvättar som vanligt i alla fall. Men 3 personer i hemmet och 2 killar som jobbar så blir det mycket tvätt. Men då sysel sätter jag mig med något i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: Haha jaa :)

TAck så mycket! ^^

Hur är det med dig då?

2010-04-06 @ 15:01:16
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv: Hmm. nej inget jag kommer på bara sådär.. :/ De flesta saker jag bakar använder jag ju ugnen till. Men småkakor och sånt kan man ju baka utan ugn! :D Cheesecake är gott XD och CHOKLADBOLLAR ^^ gJorde en jättegod kaka för ett tag sedan utan ugn men jag komme rinte ihåg receptet :/ :p

2010-04-06 @ 16:24:38
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0