Inget roligt

I dag har jag verkligen inget roligt att berätta eller skriva om. Så känns som att det är bättre att låta bli.
Hade tänk att dra ett april skämt men känner att alla vet att det är 1 April så det är ju inget roligt ändå.
Har mest bara suttit framför datorn sen jag kom hem. Pratat med mamma på Skype som är så otroligt snäll och hjälper mig där hemma med alla papper. Eftersom att folk är efterblivna. Ams säger att dem har skickat ut kallelse men har inte fått något på posten, väntar fortfarande på arbetsgivarintyg från Telia som aldrig verka komma. Plus alla papper till intervjun för Mustafas uppehållstillstånd. En massa arbeten. Så skönt att man har en så snäll mamma.

Nu börjar det bli mörkt i Alanya och det är väl dags att tända lite ljus och sätta på en film. Mustafa jobbar fortfarande. Vet inte alls när han kommer hem.

Så ja en helt vanlig dag i Turkiet. Fast lite tråkigare dag i dag!
Sista utgången med hela gänget
i Alanya 2009 ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Som här då... tråkigt och så är vi lite sjuka oxå:( Hoppas i alla fall att du får en glad påsk:) Kram!

2010-04-01 @ 19:40:50
URL: http://teresiagok.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kolla in den här länken http://server5.kproxy.com/ och skriv in tex tv3. Den döljer ditt ip nummer och ibland så kan man kolla in playkanalerna:) Jag brukar kunna kolla på en del program på tv4 play utan den sidan oxå.

Hoppas det funkar! :)

2010-04-01 @ 20:08:52
URL: http://teresiagok.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0