Hotell

Oj det märks att jag har börjat jobba. Och då har jag inte ens börjat jobba på riktigt. Men lovar att jag ska försöka att skriva så ofta jag kan. Även att jag är ganska trött på kvällarna just nu.


Ja i dag var ännu en dag utan mat. Och jag är tacksam att magen fortfarande är min vän kan jag säga.. Men i morgon blir det ändring på det. I morgon ska jag bo på Pegasos World i några dagar. Fattar ni jag kommer få frukost lunch och middag. ÅÅ himmelriket just nu. Plus att jag kommer få sova i en skön säng och duscha i en normal dusch. Elina ringde innan och sa att jag skulle åka ut dit i morgon vid 9. Gör inget för mig för då kanske jag hinner äta lite frukost där :) Sen kommer jag kunna checka in på mitt hotell rum och njuta av allt. Plus att jag kommer kanske kunna ligga vid poolen under dagen då jag väntar på alla aktivitetsledare. I morgon kommer jag vara i himmel riket hela dagen :)

Ja som sagt jobbat i dag med. Och i dag var det inte så mycket väntan. Har varit i Side i dag. Och träffat min underbara sami och Iffet min turk brud. Kärt återseende!!! Jobbat på deras kontor i dag. Skönt att vara runt folk. Så en helt okej dag.

När jag kom hem hade älsklingen fixat mat åt mig och efterrätt. Så underbar är han. ÅÅ kommer sakna han nu när jag inte ser han på en vecka typ.. Men finns inget bättre att träffa son älskling efter en vecka saknande. Måste verkligen ha en av världens bästa turk kille :)

Ja i morgon kommer säsong 2010 komma i gång. Finns internet på hotellet så kommer säkert att uppdatera i morgon i väntan på folk :)

Ha en underbar kväll. Önskar att det var team 2009 som kommer i morgon. Men är också glad att få träffa 2010 team och tror det kan bli en kanon säsong i år också... Pratade med Anniina innan som ringde och sa att hon är ledig både måndag och fredag. Så på fredag kommer hon till pegasos planet för att träffa mig och cookie.. Ska bli himlmans trevligt!

Saknar alla mina underbara vänner där hemma.. Tänker på er ofta..

Men en som jag har saknat mycket dem senaste dagarna är min älskade mamma. Blir så glad när hon ringer.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0