Hans läppar

Haft en mycket trevlig kväll. Först var jag och Mikaela på Mcdonalds. Blev så sjukt sugen på det så vi var där och åt :) Fick på något konstigt vänster 1 stor pommes och en liten pommes så hade en massa pommes.. Mätt som tusan blev jag.


Sen gick vi till restaurangen och drack te och sedan kom det en annan blogg tjej dit som kom till Alanya i morse. Mycket trevligt hade vi. Pratade om allt mellan himmel och jord. En en tyst stund nästan i alla fall :)


Sen kom jag hem satt Mustafa och kollade på tv han väntar på att fotbollen ska börja. ÅÅ jag älskar att pussa. Hans läppar är så lena :) HELT PERFEKTA :)

Nä nu är det dags för lite fotboll! Hoppas ni alla får en trevlig kväll hemma i Sverige! Saknar er massor och Mea hoppas du ägde Bishops :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: Oh va kul! :D Haha. haft ett bra lov? ^^

Hehe jasså du gillar fotboll? =)

2010-04-10 @ 23:54:38
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej!

Hehe, ja det är jag. I sjätte månaden nu eller vecka 22.

Jag vet inte riktigt hur länge jag stannar nu.

Bor du också i Alanya?

2010-04-11 @ 13:04:22
URL: http://hannaottey.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0