God natt

Ja i dag har jag vart på stranden och myst med Mikaela. Sen har jag bråkat lite med Mustafa. Klart man måste kärleks bråka lite. I bland blir det jobbigt att man är tillsammans med en turk. För man har inte samma uppväxt, åsikter och syn på olika saker. Men vi försöker hela tiden mötas på mitten och lära oss saker om varandra.
Sen blev det mcdonalds med Mikaela och Anna och sedan till Chai på det.. Mycket trevlig kväll.
Den kunde inte sluta bättre än att jag fick prata med båda mina syskon.. Saknar er massor!
Nä nu blir det sängen. Ska börja läsa på min fjärde bok här nere. Kommer hinna läsa ut alla mina böcker innan säsongen knappt har börjat...

Kommentarer
Postat av: Emelie ♥

okej! :S Jag fick 3900, o då var det bara en halv månad :) Du då?

Det ska börja 14 till här nu fick vi mail om idag. Hoppas allt är bra! Puss o kram

2010-04-15 @ 09:06:34
URL: http://emeliehagstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sant som du säger, det skulle vfaktiskt var konstigt om man inte bråkade ibland, då vi faktiskt kommer från två helt skilda "världar". Hoppas du får en bra dag!

2010-04-15 @ 09:19:38
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej,

vi har egentligen inte bestämt helt och hållet vad vi vill göra. Har funderat på att låna ut den till folk vi känner men annars är det tänkt att den skall stå "tom" tills vi kommer. Må hända att vi tar en vecka där nere under hösten/våren också...

Va kul! Vad jobbar du med/som?

Vi gav strax under 1,1 milj. svenska kr för den men då hade vi vissa tillval. Havsutsikten plockar ju så det finns billigare alternativ in mot poolen om man hellre vill det.

Funderar ni på att köpa?

2010-04-15 @ 09:48:46
URL: http://isabellss.blogg.se/
Postat av: Ella

Vad är det ni kan ha olika syn på för grejer, du och Mustafa? Ursäkta om jag tjatar, men jag tycker det är superintressant ;)

2010-04-16 @ 11:53:15

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0