God Morgon

Ligger fortfarande kvar i sängen. Men har tittat ut och även i dag är det klar blå himmel och strålande sol. Så snart ska jag gå upp äta lite frukost på balkongen och sedan bege mig till beachen tror jag.
I morgon åker jag förhoppningsvis till Side för på Onsdag så är Sami ledig så vi ska mysa hela dagen. Blir nog kvar i Side till Torsdag eller Fredag. Beror lite på. Måste till Side om en vecka också. För att hämta mina saker från Sverige som mamma har skickat med Katarina. JIPPI!!!
Nä nu är det dags för frukost. Är så sjukt hungrig

Kommentarer
Postat av: Louise - Living in Turkey

Kommer ni med bil då eller?

Vet ni vart dolmusstationen ligger?



Hmm..hur ska man förklara. Åk in mot Side Centrum. Du vet säkert den gatan som kommer precis innan man kommer fram. Längs med gatan så ligger det stenar och ruiner osv. lite här och där. På samma gata ligger också busstationen.



Innan ni har kommit till detta så kommer först en stor rondell och trafikljus. När ni ser detta så åker ni mot centrum (då är ni på den gatan jag pratar om) kör sagt och titta mot vänster då ner ser en restaurang som heter Norden. Det står även Hamsiköy. På vänstersida om detta så står det en skylt "Jordans jewellery" och en annan skylt "Jordans property center" Mellan dessa två butiker/restauranger så går det en liten väg ner mot havet. Kör ner där, eller parkera bilen någonstans där uppe. Sedan går ner hela vägen ner mot havet. så långt ni kan gå. Ni kommer se en skylt "side beach club" på vänster sida och Dogan Hotel på höger sida. När ni ser Dogan så ser ni också havet och den nya strandvägen. Då går ni på strandvägen mot höger. Detta är i riktning IFRÅN Side centrum. Strax där efter kommer tropic hotel och där ligger Marias butik. Ni kommer se en skylt "Marias kläder" Där är det. Den enda klädesbutiken runt omkring där, så ni kommer inte ta fel om ni bara kommer ner rätt gata.

Kommer ni med buss så stannar den säkert vid dolmusstaionen och då är det bara att gå gatan över, och ni kommer se "Hamsiköy skylten" och "Jordan"



Butiken ligger alltså inte INNE i Side Centrum.

Gå med i gruppen "Marias butik vägbeskrivning" där jag precis har lagt upp bilder. En del från centrum hållet och en del från busstationen där ni kan se "Norden/Hamsiköy" och "Jordans" plus själva gatan ni ska ta er ner.

Hoppas ni hittar. Jag har inte börjat jobba än men Onsdag förmiddag eller torsdag passar mig bäst.

Om ni vet redan nu vilken dag så kan jag säga till Maria att komma ner också, kan vara kul att få hjälp av henne också och hon är mycket bättre än mig (Just nu har jag noll koll på alla priser och allting...måste komma in i det hela snart haha)



Du har mitt nummer så det är bara att ringa om ni är i närheten och inte hittar eller så.

Om du kommer till Side imorgon kväll redan så kan du kanske höra av dig vart i Side ni bor också kan jag skriva på facebook eller här en bra beskrivning.



Kramar Louise



Åh, och låten jag hade var Lady Gaga Papparazzi

2010-04-05 @ 11:11:23
URL: http://louisesa.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0