God dag

Jag jag får väl säga god i dag. Har inte orkat eller haft tid att skriva i bloggen för ens nu. Men nu ska ni väl få läsa ett inlägg. Har inte hänt så mycket som vanligt.

Fick en fin liten bona bränna i går efter mys i solen på Pause. Men den ska bort. Men dock inte i dag för i dag är det inte fint väder. Det regnar inte men det är inte klar blå himmel heller i dag. Men i går när Mustafa kom hem så var han pigg och alert så vi gick till Heikin eller vi åkte och jag körde motorcykeln :) hihi det var mycket roligt och Mustafa var lite rädd där bak. Kom upp i nästan 80 km. Satt där drack lite te. Pratade om allt möjligt. Han har ju fått en uppgift på hotellet där han jobbar nu att han ska försöka få i gång hotellet. Så han berättade alla idéer han hade. Och det låter väldigt lovande. Det kommer bli ett bra år för han. Sin sista säsong i Turkiet :)

Som sagt så är det lite molnigt på himmelen men det är ändå skönt ute. Har städat lite här hemma och tvätt. Sen kom älsklingen hem och jag trodde vi skulle göra något. Men han vill sova för i kväll är det tydligen någon match så självklart får han det. Så försöker fixa lite till i hemmet och på internet..
Sen ska jag nog träffa Mikaela senare i dag. Och kanske en annan tjej som kommer i dag. Får se om det blir i dag. Ska bli kul.

I morgon landar mitt paket på Atntalyas flygplats. Och jag är så nyfiken för pappa den retstickan skulle ju självklart göra mig nyfiken.. Så få se vad det är :) Och ja pappa du är kanas boll. Som i dag så satte han på sig sin fez som han har fått av mig och dummade sig. Ja det är typiskt min pappa.. :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha fick ocksa bondebranna och ar röd i halva ansiktet, sa nasta gang far vi byta sida :P

2010-04-10 @ 15:23:14
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Sandy

Ja precis, lycka till med uppehållstillståndet :)



Han jobbar som bartender där.. Brukar smyga in där eftersom jag har band till hotellet och gotta mig någon gång ibland om sommaren haha ;) Och din pojkvän jobbar också på hotell eller?



Ja gud Alanya är underbart om sommaren verkligen! İ år ska jag dit och ha heldagar på stranden, hade inte tid förra sommaren..



När har ni tänkt åka till Sverige? :)

2010-04-10 @ 18:54:52
URL: http://saandylicious.blogg.se/
Postat av: Esther

Varför är det Mustafas sista säsong i år ?

2010-04-10 @ 19:21:53
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0