Glad Påsk

Ja hemma i Sverige så är det väl små gula kycklingar i alla hem. Folk köper en massa godis och påsk ägg. Ska äta god påsk middag åker till blå kulla. Här i Turkiet ser du inget av det. Så i år blir det nog inte något påsk ägg till mig inte. Å jag ångrar mig så att jag inte åt mandel ägg innan jag åkte. Älskar mandel ägg och nu kommer det dröja ett helt år innan jag får äta dem.
Känns tungt att inte vara hemma den påsk då min älskade bror fyller 20 på självaste påskafton. Plus all godis mamma brukar ha hemma.

Men jag får väl njuta med att jag har det värmt och skönt här. Och att jag var på stranden i dag. Hur skönt som helst var det. Älskar att ligga där och läsa min bok. Och se alla konstiga människor som också ligger på stranden :)

I dag öppnar restaurangen där Mustafa jobbar så vi får väl se när han dyker upp i kväll.

Och i morgon är det mötet.. Lite nervös är jag allt.. Det är man väl nästan alltid :)

Vill ha mina pengar från Telia nu. Har en halv månadslön som dem inte har gett mig. Som dem har missat... Som att jag inte skulle behöva dem pengarna NU????

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0