Dålig uppdatering

I dag var det ingen bra uppdatering här inte.

Har väl kanske haft ett mer liv i dag... Först umgicks jag med Mustafa som sagt och åkte till Metro. Sen mötte jag upp Mikaela. Vi åt glass på MC :) MUMMS!! Sen gick vi runt lite. Köpte en addidas jacka till mustafa prutad och klar 20 lite :) Ska köpa en till mig med i morgon. Eller den var till mig men vill ha en större så han fick den :) Sen har vi suttit och druckit te och pratat om allt mellan himmel och jord. Plus att jag skämde ut mig totalt. När jag skulle springa och hälsa på en så välter jag deras meny ställ och tar sönder lampan. PINSAMT! Hatar sådant.

SÅ HIMLA GOTT HV!! Nu är Hv i finalen. Känns bra. Fast vill inte att dem ska vinna. För jag vill inte missa ännu en seger :)

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0