Då har det startat!

Ni anar inte hur skönt det var att ta en riktig dusch i går. Och jag skojar inte om jag stod där i 40 minuter. Efter en härlig dusch så gick jag och åt lunch buffé. Maten är precis som innan. Sen satt jag en stund i solen och väntade på att dem första skulle komma. 2 danskar kom och det var kul att träffa dem och få höra lite danska :)
Efter en stund kom arlanda och dem var 9 stycken. Trevligt att äntligen få se dem IRL och få se dem man inte har pratat med. Efter ett tag åkte jag för att hämta våran norska tjej Ina.
Jag ska ju inte säga att jag inte njöt av att köra bilen till Antalyas flygplats i går. Där jag också slängde i mig BK.
Efter det så satt vi alla i P.W nya vattenpips hörna.

I dag började vi våran utbildning. Alla verkar jätte söta och rara.. Kommer nog bli en bra säsong i år också :)
Vi har inte fått veta teamen än. Men jag fick se ett smakprov av det innan. Får se om det blir så till slut..

I kväll ska vi nog in till Side och äta lite mat tror jag...

Kul för er att hv vann i går. Hoppas ni festade ordentligt :)

Kommentarer
Postat av: Esther

Nu får du ha det så bra på ditt jobb. Kul att det har kommit lite folk :)



2010-04-25 @ 20:56:23
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com/
Postat av: Bea

Va kul det låter Zandra! Vem är miniklubbschef i år på PW? Någon man känner? ;)

2010-04-25 @ 22:52:54
URL: http://caughtinagoodromance.blogg.se/
Postat av: Tina

Hallå! Det låter som du tycker det är kul att börja jobba, härligt! Här är det bra, jobbar och står i :) Kram kram!

2010-04-26 @ 09:37:31
URL: http://www.delfinohamam.com/blogg

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0