Blixtra och dundra

Ja i natt small det till som bara den. Men jag tycket det är lite mysigt så jag låg i sängen och njöt :)
Skulle ju vart i Side i dag men det blev ju inte så. ÅÅ jag hade så gärna velat träffa min Sami! Men jag orkar inte sitta i dolmusen så länge och speciellt inte när jag mår lite halv dåligt! Men nästa vecka så ska ju till Side så då hoppas jag att vi hinner träffas en stund. Saknar henne massor ju. Men vi har ju en hel säsong tillsammans :)

I natt drömde jag att jag vann pengar så jag kunde följa med till Thailand. Ni anar inte hur mycket jag vill följa med. Så gå in och röst på min bikini nu så jag kan få följa med ;)

Ska i väg och träffa en tjej som heter Mikaela. Vi har läst varandras bloggar och hon är här på semester. Så i dag ska vi träffas ta en te och förhoppningsvis så ska jag göra min första hamam för säsongen. Å vad jag har saknat detta :)

Hoppas ni har det bra där hemma i Sverige. Saknar er massor hela tiden!
Jätte kul att det är så många som skriver kommentarer :) Älskar att läsa dem och svara på dem :)
Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Emelie ♥

Nej det var ju inte det ändå :P



Skönt att du får dom pengarna nu då istället. Jag saknar också att prata med dig här på jobbet. Sköt om dig gumman!



Puss ♥

2010-04-07 @ 10:07:10
URL: http://emeliehagstrom.blogg.se/
Postat av: matilda

hejsan, vad tycker du om min nya solglasögon?

2010-04-07 @ 10:23:49
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://justiice.blogg.se/

Checka in dagens fråga!

2010-04-07 @ 10:33:28
Postat av: Mathilda

Ja det är väl lite städning, servera dryck, förbereda inför måltider och sånt. :) Ska bli himla kul faktiskt! Mina klasskamrater som ska praktisera på nåt tråkigt hotell här hemma i Västerås är ju inte lite avundsjuka, haha... Är ingen dålig arbetsmiljö man kommer ha direkt. ;D Åh, du får hälsa min Micks när du träffar henne. :D Hoppas du får skönt på hamamet också! :)

2010-04-07 @ 14:16:56
URL: http://mathildaliksom.blogspot.com
Postat av: Hanna

sv: Haha gör så! Hoppas att du tycker om det:D Jag älskade den XD hittade du receptet?

2010-04-07 @ 16:25:22
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: Stora A

Hej!

Kan du vara snäll och rekommendera ett bra hammam i Alanya!? Vad kostar det? Åker ner nästa vecka och kanske är det något mer man bör veta...?

2010-04-07 @ 17:00:54

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0