6 Månader

I dag har jag och älsklingen varit förlovade i 6 månader. Jag älskar han av hela mitt hjärta. Han gör mig så lycklig, glad jag känner mig så älskad. Han berättar alltid hur mycket jag betyder för han. Att han aldrig har älskat någon innan han träffade mig. Han gör mig så lycklig.

Ja ibland bråkar vi. Men vilka par gör inte det. Vi kanske inte bråkar om riktigt samma saker som svensk par bråkar om. Det handlar ofta om hur jag gör olika saker som är helt vanligt för mig att göra. Men som inte alls är vanligt för han. Det finns många olika saker. Och jag kan inte just nu komma på något så där. Men vi kommer från helt två olika länder, har inte alls samma uppväxt så visst blir det så ibland. Ibland kan det vara sjukt jobbigt. Och man undrar om vi någonsin kommer att förstå den andra på olika saker. Men vi kämpar på. Och vi möts i mitten. Det har funkat innan och det funkar fortfarande. Varje dag lär vi oss något nytt om varandra.

Vi håller på att fixa papperna och allt som ska fixas till hans intervju i Ankara för hans uppehållstillstånd. Vi planerar att detta är våran sista säsong. Att vi ska börja satsa på oss och ja vi pratar varje dag om att vi ska skaffa en familj så fort denna säsongen är slut. Och ni anar inte min lycka till det. Jag kan inte tänka mig ett liv utan han..

Efter allt som hände år 2008. Så har allt löst sig. Han valde mig och jag valde han och vi har byggt upp våran kärlek. Vi håller på att bygga upp förtroende för varandra. Visst är det lite svårt när han var otrogen med mig. Och man vet hur många killar är i Turkiet. Men jag får bara lita på att han älskar sig så mycket så att han inte är som många andra. Han säger det själv han vill aldrig göra om samma misstag och förlora mig.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ah vad mys! Grattis till er 6 manadersdag! :) see you later ;) puss!

2010-04-17 @ 09:59:20
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag har det bra i Turkiet, mycket att göra nu med tanke på vulkanutbrottet. Ja, jag sitter på TUI kontoret i Alanya!

2010-04-17 @ 11:38:22
URL: http://olssonmalin.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0