träna

Har fortfarande inte kommit i väg det tar fan emot att behöve gå upp ur sängen och gå till liljeholmen och hämta bilen. Men det är fint väder i alla fall =) Men det är skönt att ligga här. fast jag vet att jag kommer få små panik om några timmar och dö av rastlöshet.

Jag har aldrig längtat så mycket efter att få börja träna igen som jag gör just nu. Jag dör av att inte ha tränat på så länge. Så jag ska köpa träningskort så for jag kan nu. Så jag kan börja…

I går fick jag sms från 4 okända nummer. Helt sjukt. det var både lustiga och snälla och underbar sms… men varför alla på en kväll? fattar inte lite små skumt faktiskt.

nä nu ska jag banne mig hoppa upp…


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0