Ett nytt år nya möjligheter!

Så är det nu 2009. Ett nytt år med en massa möjligheter!

2008´s sista kväll då. Började ju med mys hos M med frukost och så. Sedan vidare till L för att fixa oss i ordning där vi alla & tjejer var. Spelade Våghals skickade i väg några sms i tävlingens syfte. Tur att jag inte hade kvar hans nummer.  Sen tog vi taxi till Olearys där vi skulle avnjuta en god Supé. Den va mycket god. Vi ägde ju festen på olearys vi hördes och syntes mest. det va mycket trevligt. Efter maten så begav vi oss till E och hemma fest. Massa folk och även dit kom vi och ägde festen ;)

Tolvslaget firade jag med mina älskade vänner! Vännerna jag aldrig skulle klara mig utan. Vännerna som är dom bästaste bästaste. Visst det kanske saknade någon där men hon fans i tankarna i alla fall. Efter tolvslaget så va man sjukt trött och jag kände verkligen att fest humöret började gå neråt. Gick hem någorlunda i tid faktiskt.

Har ett nyårs löfte i år som jag verkligen ska försöka kämpa med. Det är att 2009 ska va Zandra utan killar i stället för Zandra med killar som det var 2008. Jag ska verkligen försöka att inte träffa någon kille och inte ha några One Night Stands i år. Det finns nog bara en som kan bryta det nyårslöftet men jag ska klara av det. 2009 ska jag vara en nunna. Mest för att jag ska försöka hitta mig själv. Tyvärr så höll det nyårslöftet i bara 3 timmar. För J kom till mig i natt. Men nu efter detta så är det nyårslöftet som gäller.

I dag mår man ju som man förtjänar.. men ska snart i väg och hämta bilen och köpa mat tänkte jag.. MUMMS sen vet jag inte vad som händer mer i dag. Vi får se.


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0