Vänt på dygnet

Hur svårt ska det vara att vända tillbaka dygnet??? Har inte somnat före 2 en natt nu på säkert 2 månader.. Det spelar ingen roll vilken tid jag går upp på morgonen kan ändå inte sova tidigt ändå.. Va är det som är fel??? Varför kommer alla tankar på kvällen?? Varför kan dom inte rusa runt i huvudet på dagarna när man är bland folk.. Jag är rädd för varje kväll att ligga i sängen och tänka på allt.. Jag får ångest varje dag timmen börjar sängdags och tyst över allt.. Om jag kunde skulle jag kunna va vaken dygnet runt hela tiden. Någon som har något bra knep på att somna tidigt? Det börjar bli tröttsamt att titta på klockan när det slår 03.00. Ändå är jag trött hela tiden. VA ÄR DET FÖR FEL

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0