Sol

Pappa är nog den mest tankesprida människan just nu.. Han skulle komma hit och lämna Bambam så han slapp va själv ringer och säger att jag kan gå ut och hämta han om 3 min.. efter 8 min ringer han igen arg som ett bi och fråga va fan jag är.. Jag är på väg säger jag. När jag går ut så är han inte alls utanför. Så ringer han igen och då frågar jag han vart fan han är och fråga om han är hemma hos MIG! Och ja mycket riktigt han står utanför min lägenhet där jag inte bott på 2 månader.. Andra gången han gör så.

Somnade om när Bambam kom till mig har sovit nu och myst med Bambam i sängen.. Helt underbart. Tänk att vakna upp med Bambam pussande. Han ger så mycket kärlek denna hund. Jag blir helt lycklig av att se han. Han är det bästa som finns.

När jag vaknade upp lös solen in i rummet och jag ska snart gå en lång promenad med Bambam och sedan ska jag unna mig en massage.. hur skönt som helst jag längtar att få ligga på bänken och njuta i en hel timme.. Tyckte att jag var värd det efter allt.. Så mycket som går igenom mitt huvud. Så många tankar som flyger så många saker jag måste intala mig själv varje morgon.

Men snart är det november och en månad av mycket plugg men även mycket roliga saker börjar närmra sig. JAg behöver verkligen komma i från denna vardagen som är ganska tråkig just nu och är nästan lik dagen innan.. Inte mycket som skiljer. Men det är skönt att ha små saker att se fram emot hela tiden. Som i helgen blir det inflyttnings fest hos syster och födelsedagsfest hos Beckis mycket trevligt ska det bli..

Men nu ska jag pallra mig ur sängen och äta lite frukost och sedan gå ut i solen och njuta.. Sen blir det jobb med Malin en stört skön tjej som är grymt rolig att jobba med få mig på andra tankar..


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0