Sjukt bra lön




Så var tordagen över och snart är det helg.  Hade tänkt gå upp tidigti dag så kanske jag kan sova i kväll. Men stängde av alarmet som vanligt i sömnen.. GRRR Så kom upp vid halv elva lite bättre än 12 i alla fall. Gick  och solade och sedan körde jag sten hård träning i dag.. Så skönt va det.. Fixade lite små saker sen. Den här dagen har varit kanon bra. Fick sms av S i dag. Hur kul som helst. Sen fick jag reda på att jag fick mer i lön än va jag trodde. Jag trodde jag skulle få 14.000 och skulle kunna spara 7000 men efter att alla löner hade kommit in så fick jag 23.000 till slut.. Hur underbart som helst så kan spara 13.000 i stället.. Sen mailade jag ett företag som har massa hotell i Alanya och skrev att jag skulle göra utbildningen och så och dom vill hemskt gärna att jag hörde av mig efter min utbildning.. Så nice.. Så varit en bra dag .

Nu är jag hemma från jobbet med. Och ska väl snart hoppa i säng tror jag. Tänkte försöka få lite sömn så jag pallar av denn fullspäckade helgen.


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0