Roligt

Var roligt att det är mellan 20-40 pers som läser min blogg varje dag =)

Vissa dagar har man dagar då man känner sig ful.. Har känt så i veckor nu.. Vet inte var det är med mig.. Håret är fel kroppen är fel (mitt eget fel) hur man än sminkar sig blir det inte bra inga kläder… Usch va jobbigt.. Men nu är det fan i mig dags att göra något åt det.. Började på VV för 2 veckor sen.. Har ingen motivation men nu ska den banne mig fram.. Så efter helgen som ALLTID så är det dags..

Ska snart iväg å möta upp Nikki å mysa lite innan jobbet.. Sen blir det kvälls pass på claras IGEN!!! Kan nog stänga det där stället i sömnen snart..

Men äntligen börjar 10 november närmar sig och SPANIEN här kommer jag.. Har pratat med några som ska gå samma utbildning så det kan nog allt bli kanon =) hoppas jag i alla fall


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0