Lättare att skriva

Jag har alltid lättare att skriva ner mina känslor än att prata om dom.. Så har det alltid varit. Och så är dte nu också.. Jag skriver ofta hur jag mår.

Jag måste säga att jag känner att jag kommer i andra hand hela tiden.. Träffar aldrig Jennie längre även att vi inte bor ihop.. men hon har alltid en massa annat folk som hon ska träffa och jag finns aldrig i planeringen.. I helgen när vi skulle ha Jennie Zandra dag blev det heller inget.. Känns inte alls kul.. Men inte bara henne jag kommer i andra hand för finns några till och jag är trött på detta nu.. Det ska bli så skönt att komma härifrån.. Jag vill här i från NU!!!! Vem kommer sakna mig?

Fick ett hårt slag i magen i dag.. Fick veta något jag inte hade hoppats på.. Men min vanliga otur.. Och jag hatar den.


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0