Har ingen ork

Har ingen ork att skriva så mycket just nu.. Finns ingen tid till det heller typ. Vet dock inte va jag gör bara..

Va hos Beckis å Alessandro i går och mös lagade mat och kollade på idol.. Så myssigt.. Vill också ha bebis ju =)  Nu är det mindre än 2 månader kvar.. Så underbart skönt.. Nu är det en månad och dagar kvar i stället =) Snart gäller det.. Men hur ska jag lyckas packa en väska för 1 månad?? Har ingen aning…

Älskar att ta hand om kunder men ibland kan man få spel på dom.. viss kinkar för det lilla minsta. Som att det inte finns värre saker att klaga på.. Blir så trött på dom.. ibland kan man väl bara le och hålla käften??? Och folk på jobbet som bara läger spydiga komentarer och ge dålig kritik hål käften i stället för att säga något ni är säkert inte bättre själva.

Jag hoppas verkligen jag klarar denna kurs och får komma i från jönköping och sverige. Där alla är så långsinta, impulslösa, dåliga på att ge beröm, ge komplimanger lära känna nya människor, göra spontana saker, prata skit om alla.. Ska bli skönt att lämna allt detta för något år och leva spontant och bekymmer löst. Reser inte från problemen tar bara en paus i från dom..

Har fått ett erbjudanade med flyg och boende 2500 till turkiet i oktober. Kan  man tacka nej från det?? tveksamt även att jag inte har pengar.. men allt som allt skulle det kunna kosta max 4000 å jag vill ner igen ju.. Tåls att funderar på och prata med bossen om.

Snart dags för jobbet. Vaknade halv 2 så får vara vaken ca 2 timmar innan jobbet. Känns som en konstig dag men en sömn jag behövde…

Känner att jag har hittat en 2 kompisar på msn =) haha andra hittar killar jag hittar kompisar… Men vill ändå inte ha kille nu så. Men så kul att lära känna nya vänner ju..


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0