Forever 21

Hatar att vara hemma och vara sjuk.. Är så lång tråkigt.. Men jag behövde verkligen… Men i morgon blir det jobb igen och då dubbel pass först hos H och sedan på Claras.. PENGAR!!! Älskar att dom ringer och fråga om jag vill jobba exra..

I dag börjar Idol. ÄNTLIGEN!! Nikki kanske kommer och håller mig sällskap senare… Så länge sen vi umgicks hon och jag… Vi ska ha en forever21 kväll också och beställa där i från.. Frakten är ju så dyr så handlar vi tillsammans blir det ju inte lika mycket =) Å dom har ju en del kläder som är SJUKT billiga..

Jag visste att jag skulle släppa det till slut. Jag behöver bara min tid till att göra det.. Jag känner mig själv så väl..

Jag orkar inte med några tävlingar. Det är så fjortis om vem som vet mest och känner folk bäst.. Orka tävla om sådant och va svartis… Pratat med Maria i dag med.. Underbart att hennes internet har kommit i gång så vi kan prata varje dag typ =) Visst är dte skönt med kill kompisar men jag har hellre mer tjejkompisar än killkompisar. Det har jag verkligen

Snart bara 2 månader kvar tills det blir spanien.. Underbart.. Å det ska bli så skoj å så skönt.. Jobbigt att man inte vet när planet går i från Arlanda för jag måste boka biljett från Axamo först.. Å vill göra det snart ju så jag får det fixat…

Nu blir det med O.C


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0