Fattar ingenting

Sitter i min lugna ro och kollar på Uggly Betty och pratar med Nikki på msn. Så ringer det i mobilen. Dolt nummer som jag hatar att svara på.. Men svarar ändå.. Då skriker en kille på engelska massa konstiga saker. Jag fattar inte ett skit av vad han säger och hör ännu mindre vem det är.. Tror det är ett stort skämt. Och fråga vem fan det är? Då säger han i luren att det är Mustafa. Hade knappt väntat mig det och fråga vem Mustafa. Mustafa från Alanya. Jag hörde verkligen inte ett skit av vad han sa. Han gapade och pratade otydligt. Va ville killen 3 månader efter allt som hände?? Vill aldrig se han mer och finns ingen jag avskyr som han. Så va FAN ville han mig? Om han kunde prata mer lugnt eller något så kanske jag kunde höra va han sa. Nu bara skakar jag på huvudet och är överlycklig att jag inte träffar han något mer.. För killen har ju stora problem. Och önskar inget hellre än att han ringer upp mig igen. För vill glömma han.

Han behöver ju hjälp killen!! Hoppas jag aldrig hör något från han igen!!!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0