10/11-9/12

Det är datumet jag längtar efter just nu. Det som gör det värt att slita som jag gör och få mig att bli glad. Att kämpa som jag gör. Då ska jag åka till Spanien Costa Brava kusten å Santa Susanna. För att plugga till reseledare. Och uppleva något jag aldrig kommer att glömma. Men hjälp var jag är nervös. Jag är verkligen jätte nervös. Kommer jag klara det? Kommer jag hitta någon att umgås med. Kommer jag klara av att prata inför så många mäniskor är det detta arbetet jag vill ha en stund i mitt liv? Det är klart jag tycker det just nu i alla fall annars hade jag väl inte betalat 20.000 kr för den. Om jag inte klarar det så har jag gjort ett försök i alla fall och har en reservplan i alla fall =) Snart är det bara 1 månad kvar och allt börjar falla på plats och sanrt börjar packningslistan skrivas =) väntar bara på all information från företaget om tider och lite annat sen sätts det i gång. Bestämde mig i dag att jag ska ta en veckas ledigt innan jag åker också. Slutar veckan innan att jobba för att hinna med allt och ta det lugnt skönt. Snart börjar LIVET!!!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0