Vilken kväll

Började med en ganska konstig lördag på jobbet. Sen var det bara raka vägen hem och som för i tiden skynda sig in i duschen för att hinna fixa sig. Mea baby kom hem till hos en stund och fixade våra extremt fina presenter. Sen kom pappasen och hämtade oss för att köra upp oss till Dalvik och till nikki och bellas James bond kväll.. En massa tjejer och en massa goda drinkar en massa glada miner blev det en kanon förfest. Så himla skoj att festa med folk man aldrig träffat. Sen bar det av till karlssons en sväng. Sen blev det så klart Sliver. Lite tråkigt att mina vänner inte tycker om det lika mycket som jag.. Jag tycker det är skit skoj där. Och alla jag känner är där. Men där dansades en hel del och hade galet roligt. Kvart i 2 hände något som jag fortfarande har svårt att förstå att det hände.. Jag hänger verkligen inte med.. Men sen har jag så svårt att ta emot komplimanger och jag har svårt att tro på ord.. Men tack  för dom fina orden och allt där till. förlåt för allt annat.. Sov inte en blund i natt.. Å då menar jag att jag sov inte en blund. Så jobbade bara till halv 3 i dag för jag klarade inte av att vara kvar.. Tack Malin för att du ställde upp. När jag kom hem sov jag i 3 timmar å det va så himla skönt.. Nu har jag precis ätit en god pizza och njuter av att jag är ledig i morgon..

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0