Vilken dag

Ganska pigg i dag när kl ringde. Men väl en halv timme efter då jag va på jobbet va jag mer död en levande.. Och i dag va Admond där med.. Jag och engelska när man är trött kanske är det sämsta.. Försökte undvika han en del.. Först en ganska lugn dag, men på eftermiddagen ramlade det in folk och det tog aldrig slut. Ville bara att kl skulle bli halv 5 och att jag skulle få lämna Claras för dagen och en dag ledighet framför mig för att sedan jobba 7 dagar i rad.. Men lediga dagen blir väl inte så mycket ledigt som vanligt… Har en massa små saker jag måste göra som vanligt… Men men.. En ensam kväll med mat och tv var vad jag behövde nu. Va inte på humör för något känner jag.

Kvällen i går då… Syster den klanten säger ju inte vilka vi ska köra från hockeyn ;) Körde ut dom till habo. sen hem till Nikki för lite förfest sen blev det Karlssons nya Lounge hur fint ställe som helst.. Helt klart en favvo för fest ställe =)

Nu måste jag se till att fixa lite. Lite små saker som jag måste göra och fixa.. Så ska skriva en lista sen så jag den glömske inte glömmer det. I morgon åker det den heldanska kursen till Santa Susanna… Vill också åka NU!!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0